Звертаємо Вашу увагу, що справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від передачі кольору вашого монітора.
Претензії приймаються протягом 14 днів після отримання товару і протягом гарантійного терміну на техніку.
Повернення Товару неналежної якості
- Необхідно відправити повідомлення у Viber/Telegram/WatsApp фотографію або відео неякісного товару (щоб на ній були чітко помітні назва бренду, найменування продукції і сам брак), номер замовлення і опис ситуації.
- Менеджер зв'яжеться з Вами в робочий час, з 9-18 годин, щоб вирішити дану ситуацію.
- На товари без гарантійного терміну претензії приймаються протягом 14 днів з моменту отримання.
- На товари з гарантійним терміном - протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін починає відраховуватись з моменту отримання товару клієнтом.
Виявлення дефектів товару та гарантійні випадки
- Для виявлення дефектів магазин забирає товар на діагностику. Всі витрати на її проведення несе магазин.
- Якщо після експертизи з'ясується, що товар був спочатку бракований, то магазин або повертає гроші, або відправляє новий товар належної якості.
- У разі поломки техніки протягом гарантії терміну не з вини споживача техніка ремонтується по гарантії в сервісному центрі.
- Якщо в результаті діагностики буде встановлено, що поломка сталася не з вини виробника і даний випадок є не гарантійним, тоді витрати за відправку товару і діагностику в сервісному центрі оплачує покупець.
Повернення Товару належної якості
- Товар може бути повернутий в термін не пізніше 14 днів з моменту отримання замовлення.
Товар підлягає поверненню, якщо:
- збережено його товарний вигляд (товар не використовувався споживачем, не порушені пломби, ярлики виробника і т. д.);
- збережені споживчі властивості товару;
- споживач має документи, що підтверджують, що саме він придбав товар.
Важливо знати:
- Виробники на свій розсуд і без додаткових повідомлень можуть змінювати зовнішній вигляд і упаковку товару.
- Інтернет-магазин не несе відповідальності за доставку замовлення, якщо покупцем вказано неправильну адресу доставки.
- Інтернет-магазин не несе відповідальності, якщо очікування покупця про споживчі властивості товару виявилися не виправдані.
- Інтернет-магазин не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, придбаних в інтернет- магазині.
- Інтернет-магазин не відповідає за збитки покупця, що виникли в результаті неправильного заповнення бланка-замовлення, в т. ч. неправильного зазначення персональних даних і неправомірних дій третіх осіб.
- Всі інформаційні матеріали, представлені на сайті, носять довідковий характер. У разі виникнення у покупця питань, що стосуються властивостей і характеристик товару, перед оформленням замовлення, Покупець має право звернутися до продавця за додатковою інформацією.
Для повернення товарів необхідно:
- Надіслати фотографію товару в оригінальній упаковці у Viber/Telegram/WatsApp із зазначенням номера замовлення і описом причини повернення.
- Менеджер зв'яжеться з Вами в робочий час з 9-18 годин.
- Вам буде запропонований спосіб повернення товару в залежності від регіону проживання.
- Вам може бути відмовлено в поверненні або обміні товару належної якості. Кожна заявка розглядається в індивідуальному порядку.
- При позитивному рішенні здійснюється повернення або обмін товару. Вартість доставки замовлення і зворотного пересилання не повертається.
Загальні положення
- Грошові кошти повертаються в залежності від способу оплати замовлення. При оплаті замовлення за допомогою банківської карти на сайті або в терміналах магазинів повернення грошових коштів можливий тільки на банківську карту, з якої була проведена оплата і тільки власнику банківської карти.
- При поверненні товару клієнт заповнює заяву на повернення із зазначенням паспортних даних.
- Повернення грошових коштів здійснюється в термін не більше ніж 10 робочих днів.
*Закон Про захист прав споживачів.
*Чинний Перелік непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну